VEČSTANOVANJSKE STAVBE IN POSLOVNI PROSTORI

KSP d.d. Sežana ponuja to storitev v okviru dejavnosti stanovanjsko-nepremičninskega sektorja. Razen zakonsko določenih nalog upravljanja stavb, opravljamo še naslednje storitve:

  • organizacija in izvedba popravil in obnov v večstanovanjskih in poslovnih stavbah,
  • priprava dokumentacije za razpise EKO sklada,
  • priprava dokumentacije za pridobitev bančnih kreditov na osnovi rezervnih skladov stavb,
  • vodenje postopkov javnega naročanja oziroma izbora izvajalca del.

Soseska Lenivec v Sežani

Zakoni in podzakonski akti, ki urejajo področje upravljanja in sorodna področja:

Oskrbovana stanovanja Resje v Sežani

 

NALOGE

Pravno-premoženjske naloge

  • zastopanje lastnikov pred upravnimi organi
  • vlaganje tožb v imenu etažnih lastnikov za plačilo stroškov in obveznosti, ki bremenijo etažne lastnike
  • vložitev izključitvene tožbe v imenu etažnih lastnikov
  • zbiranje podatkov, potrebnih za prijavo vpisa registrskih podatkov v kataster stavb.
  • prijava vpisa stanovanj in nestanovanjskih posameznih delov Geodetski upravi Republike Slovenije v skladu s 189. členom stanovanjskega zakona (Uradni list RS, št. 69/03 in 18/04 ZVKSES)

Objekt na Rozmanovi ulici

Finančno-računovodske naloge

  • vodenje sredstev računa rezervnega sklada in gospodarno ravnanje z njimi
  • ugotavljanje finančnih obveznosti, razdelitev stroškov v skladu s pogodbo o medsebojnih razmerjih, izdelava in dostava obračunov
  • inkaso obveznosti etažnih lastnikov
  • opominjanje dolžnikov s strani upravnikov v primerih, ki jih določa zakon ali pogodba
  • evidentiranje akontativnih in drugih prihodkov po virih ter poravnava obveznosti
  • vodenje knjigovodstva in finančnega poslovanja
  • izdelava zakonsko določenih obračunov in bilanc
  • izdelava letnih obračunov obveznosti in vplačil upravljanja

Objekt na Ulici Tankovske brigade

Tehnično-strokovne naloge

  • pregled stanovanjske stavbe ter zbiranje podatkov o potrebnih vzdrževalnih delih ali prenovi
  • izdelava načrta vzdrževanja (za obdobje enega do petih let) stanovanjske stavbe, organiziranje obravnave načrta ter njegove verifikacije po lastnikih
  • izdelava terminskega plana izvedbe načrta z oceno predvidenih stroškov vzdrževanja
  • izračun mesečnega prispevka v rezervni sklad in obveščanje etažnih lastnikov v tej zvezi
  • popis, objava del ter zbiranje ponudb, cenikov, predračunov
  • izdaja naročil za vzdrževalna dela manjše vrednosti
  • pridobitev ustreznih soglasij in dovoljenj za izvajanje vzdrževalnih del
  • priprava in sklepanje pogodb o izvajanju večjih vzdrževalnih del in dolgoročnih pogodb o servisiranju (redna servisna dela na skupnih delih in napravah)
  • organiziranje nadzora pri izvajanju del
  • izdelava letnega poročila o delu upravnika za posamezno večstanovanjsko stavbo
  • organizacija odprave napak v garancijski dobi
  • organizacija nalog, potrebnih za izvršitev inšpekcijskih odločb
  • oštevilčenje in označitev stanovanj in drugih prostorov z identifikacijskimi oznakami po 7. členu stanovanjskega zakona (Uradni list RS, št. 69/03 in 18/04 ZVKSES)

Poslovna stavba Kosovelova 4b v Sežani

Organizacijsko-administrativne naloge

  • pridobitev, nastavitev, ureditev, vodenje ter ažuriranje evidenc o lastnikih, pooblaščenih zastopnikih in najemnikih
  • pridobitev, nastavitev in ažuriranje evidenc o posameznih delih in skupnih prostorih
  • zbiranje in posredovanje podatkov potrebnih za vzpostavitev in vodenje katastra stavb
  • sporočanje o spremembah lastništva posameznega dela stavbe Geodetski upravi Republike Slovenije
  • koordiniranje in spremljanje izvajanja sprejetih odločitev ter obveščanje lastnikov
  • omogočanje vpogleda v pogodbe, sklenjene s tretjimi osebami glede poslov obratovanja in vzdrževanja večstanovanjske stavbe

Poslovna stavba Peron